Handlekurv


Handlekurven er tom

0,-

Salgsbetingelser

1. OM FIRMAET:

Org.nr: 918033262 MVA

SANOJ DROMNES
v/ Hilde Dromnes.
Eaholmsveien 7 B
6518 Kristiansund

Epost: post@sanoj.no
Tlf: 92 08 69 65

Har dessverre ikke fast telefontid, dette pga. jeg jobber turnus i helsevesenet utenom.

For lettest kontakt, send gjerne en e- post.

2. PRISER:
Den oppgitte prisen for varen inkluderer moms. Frakt kommer utenom.

3. LEVERANSE:
Normal produksjonstid 2 - 7 virkedager, men man kan i enkelte situasjoner oppleve lengre produksjonstid, dette gjelder i forbindelse med tilbudskampanjer, ferietid og i i høysesong (oktober til desember), frakttid kommer utenom.

Dersom du trenger varen innen et gitt tidspunkt, ta beskjed via Sanoj sine Facebook sider eller send en epost til post@sanoj.no

4. RISIKO FOR VAREN:
Risikoen for varen går over på kjøper eller hans representant har mottatt varene.

5. FRAKT:
Endringer i fraktmetoder f.o.m 20.01.21:

Alle pakker sendes nå med delvis sporing, det vil si at fraktselskapet (Bring) scanner pakken når den ankommer Lørenskog, og så får du en SMS når pakken leveres i din postkasse eller kan hentes på postkontoret

Fraktprisene er nå delt inn i 3 prisklasser:
Posten/ Bring:
Småpakker: 59,-
Større pakker: 98,-

Postnord: 129,-

Pakker sendt med Posten/ Bring, blir lagt i din postkasse (dersom det er plass), ellers vil den bli levert til postkontoret, og du vil få en SMS når pakken er klar til henting.


Du er selv ansvarlig for å hente pakken din på postkontoret innen 14 dager, ellers vil du få et gebyr etter Postens satser, dette ligger på 300,- Det vil dekke porto begge veier.

Dersom du er forhindret til å hente pakken din, kan du gi fullmakt til et familiemedlem, eller kontakte Bring/ Postnord for å utvide hentefristen mot et tillegg.

Henting i Kristiansund:
Dersom du bor i Kristiansund & omegn, har du mulighet til å hente din ordre hjemme hos meg, skriv dette som en liten notis i bestillingen din, slik at du slipper å betale frakt. Du får en sms når din ordre er klar til henting, med informasjon om når tid den kan hentes (tidspunkt kan vi avtale). Grunnet COVID-19 må du gi beskjed like før du kommer, slik at jeg kan legge ordren din på trappa/ henge den på døra mi, dette på grunn av at mange velger å hente, og for å begrense kontakten ift. evt. smitte.

6. FOREBEHOLD:
Dersom det forekommer skrivefeil på pris, i den grad at kjøper burde vite at dette ikke er reel pris på produkter, forebeholdes retten til å kansellere ordren. Det skal da gis skriftlig beskjed til kjøper.

Dersom du kjøper en vare, der teksten feks er. "verdens beste mamma" på produktbilde, pleier det å være et tekstfelt med "navn", dersom navnet som står ønskes å byttes ut, må dette skrives her. Dersom navnet IKKE endres, får du navnet som står på produktbilde, dette gjelder alle produkter som har navn/ tittel i seg.

7. BETALING
Du kan velge mellom VIPPS og Klarna faktura.

VIPPS: Beløpet vil bli reservert ved bestilling, men blir først trekt fra konto når ordren blir sendt.

KLARNA: Ved bruk av faktura, sendes faktura pr epost/ post når ordren sendes. Se vilkår ang. betalingsmetoder www.klarna.no.

NB! Kjøper må være over 18 år for å benytte seg av Klarna faktura, og Sanoj forbeholder seg retten til å kansellere din ordre, dersom du er født etter dags dato 2003 og velger faktura som din betalingsmetode. Du vil selvfølgelig få skriftlig melding om dette.


8. PERSONOPPLYSNINGER
Sanoj behandler persondata ifølge Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register.

9. REKLAMASJON:
Dersom det foreligger en mangel eller feil på varen, må kjøper gi beskjed om dette innen 72 timer etter at varen er mottatt. Vi ønsker bilder av produktet der feil/ mangel vises.


NB! IKKE send varene i retur før du har fått beskjed om dette.

Ikke kast produktet. Blir kriteriene fulgt, vil du motta ny vare.

10. ANGRERETT:
Angreretten varer i 14 dager etter at du har mottatt varen. Ta kontakt via e-post (post@sanoj.no) dersom du ønsker å sende en vare i retur.

Angreretten gjelder IKKE på spesialbestillinger eller varer med personlig trykk, dette kan for eksempel. være dørskilt, julekule med navnetrykk osv, den gjelder heller ikke på munnbind.

Varen må være samme stand som når du mottok den, og orginal forpakning må ikke være brutt.

Kjøper må betale frakt begge veier, men dersom kriteriene over blir fulgt, vil kjøper få tilbakeført det du har betalt for produktet.

11. GAVEKORT:
Gavekort er gyldig i 12 mnd, fra den dagen gavekortet blir kjøpt.
Det kan ikke løses inn i kontanter.

12. ENDRING AV ORDRE:
Dersom du ønsker å endre din ordre etter bestillingen din er kommet inn, send en SMS til 92 08 69 65, og legg ved ordrenummer, samt beskrivelse av hva du ønsker å endre, dette kan være endringer på selve produktet, adresse eller avbestilling.

Send altså IKKE epost med slike ønsker.

Endringer kan ikke gjøres i ettertid, etter varen er sendt.

Avbestillinger ellers tas i mot på e-post.