Handlekurv


Handlekurven er tom

0,-

Salgsbetingelser

Vilkår og betingelser

  1. Avtalen:
    Avtalen mellom kjøper og selger består av opplysningene selger gir om kjøpet i nettbutikken.

     
  2. Partene:
    Selger er:
    SANOJ DROMNES
    Eaholmsveien 7 B
    6518 Kristiansund

    Epost: post@sanoj.no
    Tlf: 92 08 69 65

    Org.nr:
    918033262

    Kjøper er forbrukeren som foretar bestillingen.

 

  1. Priser:
    Den oppgitte prisen for varen inkluderer evt. avgifter og tilleggskostnader. Frakt kommer utenom.

 

Med forbehold om skrivefeil! (Se punkt # 4).

 

  1. Avtaleinngåelse:
    Avtalen er bindende for begge parter når kjøperen har lagt inn sin bestilling. *

    * Avtalen er ikke bindende dersom det forekommer en skrivefeil på pris, i den grad at kjøper burde vite at dette ikke er en reel pris for produktet, og i disse tilfeller forebeholdes retten til å kansellere ordren. Dette skal gis beskjed om skriftlig til kjøper.

 

  1. Betaling:
    Det tilbys betaling via Klarna og Vipps.

 

Selgeren kan kreve betaling for varen fra det tidspunkt den ble sendt fra selger.


Dersom kjøperen bruker kredittkort eller debetkort ved betaling, reserveres kjøpesummen ved bestilling, men blir først belastet når kunden får melding om at varen sendes.

 

Kjøper må være over 18 år for å betale med faktura.

 

  1. Levering
    Levering skjer når kjøperen eller hans representant har mottatt varen.

    Normal produksjonstid er 2 til 5 virkedager, men i høysesong (oktober til desember) kan man oppleve opptil 10 virkedager fra bestillingen legges inn og til den sendes.

 

Dersom du trenger varen innen et gitt tidspunkt, ta beskjed via Sanoj sine Facebook sider eller send en epost til post@sanoj.no , så kan vi kanskje finne en løsning.

Frakt avhenger av produktets vekt og volum, dette vil komme opp i nettbutikken ved bestilling.

 

Du er selv ansvarlig for å hente pakken din på postkontoret innen 14 dager, ellers vil du få et gebyr.

 

  1. Risiko for varen
    Risikoen for varen går over på kjøper eller hans representant har mottatt varene.

 

  1. Angrerett
    Kjøperen må gi skriftlig beskjed til kjøper innen 14 dager etter at varen er mottatt. I fristen inkluderes alle kalenderdager.

    Dersom fristen ender på helg eller helligdag, forlenges fristen til nærmeste virkedag.

    Ved bruk av angreretten må varen leveres tilbake i samme stand som når kjøper mottok varen. Kjøper dekker kostnadene ved retur, med mindre annet er avtalt.

 

Selger er forpliktet til å tilbakebetale kjøpesummen (minus frakt) til kjøper senest 14 dager etter avtalen er inngått, med forebehold om at varen er mottatt.

 

Angreretten gjelder IKKE på varer som er spesialbestilt, eller med personlig trykk, dette kan være julekuler, dørskilt eller andre varer som er trykt etter kundens ønske.

 

  1. Mangel ved varen – kjøperens rettigheter og reklamasjonsfrist
    Dersom det foreligger en mangel ved varen, må kjøper gi beskjed om dette innen 14 dager etter at varen er mottatt. Man skal da gi en skriftlig melding til selger om dette.

 

Reklamasjon kan skje senest to år etter at kjøper overtok varen, dersom varen er ment til å vare vesentlig lengere enn to år, er reklamasjonsfristen fem år.

 

Dersom varen har en mangel og dette ikke skyldes kjøper eller forhold fra kjøperens side, kan han i henhold til reglene i forbrukerkjøpsloven kapittel 6, holde kjøpesummen tilbake, velge mellom retting og omlevering, kreve prisavslag eller kreve avtalen hevet og/ eler kreve erstatning fra selger.

Reklamasjon skal alltid skje skriftlig.